Tv-kort

Hello Sslugger
Jeg har i et par dage forsøgt at installere mit PCI Hauppauge tvkort på min PC.
Desværre uden held. Jeg har forsøgt at læse sslug's side om installation af
ovenstående, men tror at den er lidt utidssvarende. F.eks nævner den intet om
i2c modulet. Skal dette installeres når man som jeg køre RH6.2 eller
er det unødvendigt? Mit kort er bt878 og skulle kunne køre med PAL
som tuner. Problemet er så hvad jeg skal rette hvor og hvad jeg skal
køre osv. Håber at få hjælp

--

CU
Soeren Gade