RE: [TEKNIK] Vrøvl med ejerskaber

On Tue, 25 Apr 2000, Martin Pihl Jensen wrote:

> Hvis det drejer som om filer der er installeret fra RPM'er er det muligt
> at uddrage informationen derfra.

Det er et debian-system

> Jeg hader at indrømme det.....
> .......Redningen blev leveret af Mads Dydensborg
> (endnu engang tak, Mads)....

Det lyder som en sej redning, men jeg tror ikke den går i mit tilfælde.
Der er for mange ting der ikke stammer fra standard-deb's.

Jeg tænkte mere på hvad der engl. er standard i /bin , /usr, /sbin osv.

>  hvis du er interesseret kan jeg godt poste disse scripts.

Det må du meget gerne! Så kan jeg jo lære :-)

Med venlig hilsen Poul Anker
 St.polyt Poul Anker Gensmann   sslug@sslug
 Bergsøekollegiet 1912
 2850, Nærum                    +45 77 42 52 28
 Denmark                        +45 21 92 66 78
 Member of (www.)SSLUG(.dk)     http://www.pag.dk