Re: [TEKNIK] Re: [SPIL] NVIDIA drivere til XFree 4.0

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Og vi glæder os til at høre om det!

Har i læst: http://linuxgames.com/articles/nvidia_first_look/
Allerede ved den første release kører driverne lige så hurtigt som i
windows!
(dog ikke lige så stabilt, men det skal nok komme)

--
/*      -Jacob Kolding, mailto://sslug@sslug         */
/*      And God said: "Let there be LILO!"                      */