Re: SV: [TEKNIK] trojanske programmer

On Wed, 26 Apr 2000, Yngve Lund Nielsen wrote:

> [...]

Jeg læste på et tidspunkt noget om at man kan proppe eksekverbar kode ind
i sådan nogen billeder som har med Microsoft Clipart gallery at gøre. Men
jeg kan ikke huske mere omkring det, jeg rystede bare på hovedet og tænkte
mit.

> Hvad med Gif-Animationer????? Ku det ikke taenkes der kunne laves noget
> sjov der???

Nej de er ikke spor anderledes end almindelige gif-filer udover at der er
flere frames i, og en header der fortæller lidt om delay og den slags. Man
kan ikke lægge eksekverbar kode i en gif-fil.... Eller det kan man da
godt, der er da både et comment field og andet godt, men det vil
ihvertfald ikke blive eksekveret.

> ----
> PENGUINS BOMBS THE WHITE HOUSE WITH MP3 :)

Ved hjælp af nogle store forstærkere eller hva'?