Re: [TEKNIK] Seriel kabel til APC Smart-UPS 1400

Hej Morten

Da jeg sad og surfede lidt her til morgen faldt jeg over denne side som
fortæller hvordan SMART-UPS kablet ser ud...

http://www.exploits.org/nut/library/apcsmart.html

Det viser sig at de har sat TxD på ben 1 og RxD på ben 2, hvor "normale"
seriel kabler har TxD på 3'eren og RxD på 2'eren.
Håber det er nok info.

Jesper