flere netkort, modprobe problemer

Jeg har 3 st netkort, 2 ne2000 og 1 smc mit problem er at jeg kun kan se
et ne2000 og smc'et.

Lidt specs:

kort 1 = smc, 0x280 (eller 290 det skifter) irq 5
kort 2 = ne, 0x200 irq 9
kort 3 = ne, 0x300 irq 15

Dvs. pt kan jeg kun se kort 2 eller 3 altså hvis 200 står først i
rc.modules ser jeg kort 2, og hvis det er 300 ser jeg kort 3 som så
bliver eth0 begger muligheder giver kort 1 eth1.

Det jeg ønsker er at kort 1 = eth0 og at 2 og 3 bliver resp. eth1 og
eth2.

lsmod:
           used by
smc-ultra  1
ne         1

Fra hvad jeg kunne finde i arkivet skal jeg rette i /etc/conf.modules
Er der en på listen som kan sige mig hvordan den skal se ud med de
specs. jeg har?

btw. slack4 med 2.2.6

Med venlig hilsen

// Magnus