Sv: Sv: [TEKNIK] Afinstallering

Hej igen.
Det er nu ikke mig der overvejer at gå til bage til win95. det er min fars
pc, som han kun bruger til at skrive på, og han har lidt problemer med
filformattet, når han skal skrive ud, på andre computere. Derfor grunden til
at skifte. :-(

Rasmus Andersen <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug