Re: [TEKNIK] Stor harddisk tilgang i RH 6.2

Hep

> Mit system tilgår harddisken jævnlig (vert 3.-4. sekund vil jeg tro) både når
> jeg er i X og ikke er. Er der nogen smart måde at finde ud af, hvad der tilgår
> harddisken.

Jeg tror ikke dette løser dit problem, men alligevel: Jeg installerede og
konfigurerede for nylig qmail. Efter endt installation fik jeg samme problem. Jeg
kan dog se hvad der er galt i loggen (/var/log/qmail/smtpd/current):
tcpserver: fatal: unable to bind: address already used
Har du forsøgt at dræbe sendmail?

Mvh. Jens