Re: [TEKNIK] Minicom

On Sun, 16 Apr 2000 19:04:14 +0200, berth <sslug@sslug> wrote:

>Jeg kan ikke få minicom til at se Min Eicon Diva T/A, jeg har været inde
>og ændre seriel porten til /dev/ttyS0, men jeg kan ikke skrive Noget som
>helst i minicom..
>
>Skal jeg configurere mere i minicom

Jeg har selv tidligere været ude for, at det ikke hjalp at angive en
anden serielport i minicom, medmindre jeg bagefter gemte opsætningen i
en fil ('Ctrl A O', hvorefter man vælger 'Save as .').

Derefter kan jeg genstarte minicom med den nye opsætningsfil som
argument, f.eks. 'minicom ihc' for at bruge filen 'ihc'.

Jeg forstår dog ikke, hvorfor det skal være nødvendigt, men det
virker.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.