Re: [TEKNIK] Den nye LILO ???

sslug@sslug wrote:

> Hvorfor ikke?

Han kender måske ikke tricket med at boot fra floppy, mounte harddisken
som
/mnt/root og så køre:

/mnt/root/sbin/lilo -r /mnt/root

> Æhhh? Er det noget SuSE gør som default? Det må man da kunne lave om på?

Er dette ikke standardtricket, hvis man vil køre den gamle LILO?

Man laver tre partitioner, en lille-bitte på 20 Mb til /boot, en swap og
resten til /

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08