Re: [TEKNIK] Den nye LILO ???

Torsten Kammeyer wrote:

> Er det ikke lidt overkill med 20 Mb til /boot ? Der er jo plads til 20 kerner
> eller noget i den stil. Nogen der vil kommentere dette for mig ? Jeg er selv
> i tvivl.

Jow, men hvem gider repartitionere, hvis det nu bliver nødvendigt?

Jeg kunne godt forestille mig en 2.4.x kerne med XFS og alt muligt i
kernen
kunne gå hen og blive stor. Nogen på l-k (linux kerne listen) har
brokket
sig over, at deres kerne var blevet på mere end 5 Mb...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08