Re: [TEKNIK] Apache access-problem på RH62

Hej John - tak for svaret.

Jeg har nu oprettet maskinen som host i /etc/hosts, men det hjalp desværre
ikke. Og Apache vil stadigvæk ikke starte, medmindre jeg specificerer
serverens navn med "ServerName" direktivet i httpd.conf.

Jeg ved godt, at min chmod-kommando laver et gabende sikkerhedshul, men der
er ikke noget vigtigt på maskinen pt., og lige nu vil jeg bare gerne finde
fejlen.

Mvh Lars