RE: [TEKNIK] Apache access-problem på RH62

Der skal min være følgende rettigheder

/home - x for alle
/home/httpd - x for alle
/home/httpd/html - x+r for alle
/home/httpd/html/* (eller de filer der skal kunne ses - r for alle.

Med Venlig Hilsen
 ("\''/").__..-''"`-. .         Hans-Henrik @ndresen
 `9_ 9  )   `-. (    ).`-._.`)  Project Manager
 (_Y_.)' ._   ) `._`.  " -.-'   Pine Tree Systems
  _..`-'_..-_/ /-'_.'           Damhaven 5d
(l)-'' ((i).' ((!.'             7100 Vejle
                                email: sslug@sslug