Re: [TEKNIK] Apache access-problem på RH62

Lars Hoeyrup Jensen wrote:
> Jeg tror ikke, at det er problemet.
> Indexing er slået til i httpd.conf.

Indexing betyder at hvis du kigger på http://localhost/
så lister den alle de filer der ligger i webroot, med mindre
at dette directory indeholder index.html, index.htm, index.cgi
eller index.php3.

Slår du indexing fra betyder det altså at man bare får en
fejl hvis index.htm ikke findes i det directory.

> Hmm, hvis jeg ikke kan få skidtet til at virke, så må jeg prøve
> at installere Apache forfra fra source og se om det hjælper...

Det lyder som overkill. Der plejer at være en logisk årsag
til problemerne, det er jo ikke windows...

Prøv at checke access rights og brug localhost istedet for
IP addressen.

--
	Sometimes it's better to light a       Carsten Svaneborg
      flamethrower than curse the darkness.      sslug@sslug