jdk 1.2.2

Hej.

Jeg har lige installeret jdk 1.2.2 på min debian box.
Jeg har sat PATH=/usr/local/jdk1.2.2/bin og exporteret den, men
alligevel får jeg denne besked, når jeg vil compile:

gauss:/home/gensmann/data/skole/dtu/f00/it/49104/opg1# javac Test.java
/usr/local/jdk1.2.2/bin/javac: /bin/realpath: No such file or directory
/usr/local/jdk1.2.2/bin/javac: /bin/realpath: No such file or directory
javac was not found in /bin/i386/native_threads/javac

(javac ligger der!)

Er der nogen der har en løsning?

(ja - det er lidt mere java end det er linux :-))

venlig hilsen
Poul Anker
 St.polyt Poul Anker Gensmann   sslug@sslug
 Bergsøekollegiet 1912
 2850, Nærum                    +45 77 42 52 28
 Denmark                        +45 21 92 66 78
 Member of (www.)SSLUG(.dk)     http://www.pag.dk