PPP konflikt med eth0

SYSTEM: Linux(RH6,1)Server

Jeg har lidt problemer med at udgående opkald via ppp på et externt analog
modem.
Når jeg kalder op går modemet godt nok i DTR mode, men den ringer ikke op
men der er en del aktivitet på harddisken.

Hvis jeg deaktiverer eth0(netkortet)ringer modemet derimod til stor glæde op
til ISP, men problemet er så bare at komme på fra arbejdsstationerne. :-(

Er der en venlig sjæl, som kunne hjælpe mig, evt. med hvor jeg finder log
filen fra ppp eller endnu bedre løser hele problemet for mig. :-)

Mvh Peter Junker
sslug@sslug