[Fwd: SAMBA & PRINTER]

--- Begin Message ---
Hej jeg har et problem med at udskrive på en delt win 98 printer over
netværk fra linux. Jeg har installeret en ny printer med printtool, men
når jeg prøve at udskrive en testside sker der ingenting.
Jeg har også problem med gnomba, som ikke kan finde nogen computere (den
har kunnet før), og jeg kan godt smbmount'e computere når jeg kender
deres share.
Er der nogen der kan hjælpe mig med mit printer problem og eller gnomba?

-- Lean Fuglsang

--- End Message ---