Samba

Hej alle,

Jeg har efter at jeg har opsat firewall på min linuxbox opserveret et
dramatisk fald i performance gennem smb! Er der nogen der ved, hvorfor dette
sker? og hvordan jeg kan ændre på situationen.

Det skal lige nævnes, at der ikke er nogen performance nedgang med andre
services, og at jeg har brugt pmfirewall.

Mvh.
Michael

--
Michael Rasmussen