Samba, Linux og mine WIN98 maskiner

Jeg har et diskarray kørende på min Linuxmaskine, og
dette skal præsenteres for mine WIN98 maskiner som
shares.
Hele setoppet virkede, men da jeg brugte et sæt IP-
numre der tilhørte min forrige arbejdsgiver, ville jeg
lige lave min interne IP-numre om til 192.168.0.xxx,
for ikke at genere nogen.
Efter jeg ændrede numrene vil Samba overhovedet ikke
melde sig på mine WIN98 maskiner.

Jeg er fuldstændig sikker på at resten virker, jeg kan
køre ftp, telnet og XWindows på Win98 maskinen op
mod min Linux, men SMB kommer ikke op i
"Andre Computere", og alle forsøg på at share mislykkes.

Er der noget specielt jeg kunne have glemt ved skift af
IP-numre.
Jeg har rekonfigureret Samba gennem SWAT,  med
mindste sikkerhedsniveau (SHARE).

med venlig hilsen
Niels Søndergaard