Re: [TEKNIK] Filtrering af udgående post i KMail

I sslug.teknik, skrev Jens Bang:
>  Er det muligt at få et filter udført på udgående mail i KMail, INDEN mailen er
>  sendt? Jeg vil gerne have en tekst indsat i subject på nogle mails, inden de
>  bliver sendt. Men filtrene for udgående mail i KMail er for _sent_ mail, dvs.
>  de bliver kørt på mail der allerede er afsendt. Hvad kan jeg gøre? Skal jeg
>  virkelig opsætte en SMTP server, bare for det?

Ja, det tror jeg du skal.. eller benytte en anden og mere programmerbar
mail-klient. Jeg er da sikker på at Gnus ville kunne gøre det.

Det er et _meget_ atypisk brugsscenarie du har der..

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum:

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]