Re: [TEKNIK] Store fælles datamængder og FHS

On Tue, 1 Feb 2005, Niels Sandmann wrote:

> Jeg har læst om FHS, men kan ikke finde noget relevant. Jeg ved
> nogen ligger sådanne data i /data og nogen i /usr/share.

Hvis du distribuere en pakke med filer, så /usr/share/noget
Hvis det er noget brugeren efterfølgende ændre i, så /var/noget

Dette er blot mit gæt, ikke nogen "lov".

/hans
Lejlighed til salg. 2 vær. på 50m² m/altan, kr. 1.150.000,-
50m til Vagabondos. http://www.robinhus.dk/24935

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]