Re: [TEKNIK] CS4232 lydkort i min bærbare

Hej

Jeg har selv haft samme problem. Det er sikkert et onboard lyd kort og jeg gætter på at det sidder på ISA-bussen og ikke PCI-bussen. Det skal ALSA have at vide. Der er et eller andet tool til at lede isa bussen igennem.

Hilsen Anders

Doc Nielsen wrote:

Jeg bruger Alsa så navnet på driveren og parametrene er lidt
anderledes, men til gengæld virker det på min gamle Omnibook 4150
prøv engang

modprobe snd-cs4232 port=0x534 cport=0x538 mpu_port=-1 fm_port=0x388
irq=5 dma1=1 dma2=0

- Doc

On Tue, 01 Feb 2005 16:17:28 +0100, Michael Bernhard Sørensen