Re: [TEKNIK] Flash

On Wed, 2 Feb 2005, Anders Gnistrup wrote:

> Jeg har nu siddet og kigget efter et tool til at afspille flash fra
> kommando promten i meget lang tid. Det eneste jeg har kunnet finde
> er plugins til en browser. Er der nogen der kender et tool til at
> vise/sfspille flash's fra kommando promt?

Nu har jeg ikke lige prøvet at downloade den, men jeg mener at denne
er stand alone kommando-prompt afspiller:
http://fpdownload.macromedia.com/get/shockwave/flash/english/linux/7.0r25/install_flash_player_7_linux.tar.gz

/hans
Lejlighed til salg. 2 vær. på 50m² m/altan, kr. 1.150.000,-
50m til Vagabondos. http://www.robinhus.dk/24935

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]