Re: [TEKNIK] Optimering via selvkompileret gcc?

[snip]
> Hvis jeg sammenligner Mplayer oversat til i386 med Mplayer der
> understøtter MMX, SSE og passer til min processor, så har jeg set
> lyset!

tjaa men er der mon stadig nogen som kunne finde på at kompilere den med
så ringe opsætning. Den som kommer med mandrake har alle disse ting som
du nævner så der vinder du intet ved det.

--
   Kim Schulz   | Fundanemt Content Management system:
 Geek by nature | http://www.fundanemt.com

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]