Re: [TEKNIK] Ufredelig sameksistens (Fat og ext3)

Det har jeg aldrig været ude for. Lyder meget mærkeligt.

/Martin

--
"All general statements are false."
"If atheism is a religion, then not collecting stamps is a hobby."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]