Re: [TEKNIK] Ufredelig sameksistens (Fat og ext3)

Tux <sslug@sslug> writes:

> Hej
>
> Jeg har nu flere gange oplevet at mine linux ext3 partitioner
> ødelægger  data på fat og ntfs partitioner, når de ligger på samme
> harddisk. Er her  nogen der ved hvordan man undgår dette. Og hvad så

Er din partitionstabel i orden, og passer filsystemernes størrelse til
partitionerne?
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:27 CEST [an error occurred while processing this directive]