Re: [TEKNIK] Fwd: Re: [TEKNIK] Lysnet og UTP kabel sammen?

Tux wrote:
Mit forslag er egentlig bare at med mindre at spørgeren vælter sig i tid
og penge, så kan han da prøve det nemmeste og billigste og så pinge
computeren i den anden ende med en masse datapakker, og hvis alt er ok,
har han sparet både tid og penge. Det er bare mit synspunkt ...

Det er netop det der var meningen - det er blot UPS'et forsyningsspænding til en antennefordeler på mit loft. Alternativet er at tage ikke UPS'et strøm på loftet. Så hvis det går i ged - må jeg jo nøjes....

/Kristian