Re: [TEKNIK] Fysisk lille server

Den 10. feb 2005, kl. 18:23, skrev Magnus Pedersen:

Tux wrote:
Skal det være helt billigt (og noget ironisk), så kan du prøve en X-box fra Micro$oft. Man kan anskaffe sig CD-image fra nettet med Linux operativ systemet, som man så brænder på en CD. Selve maskinen er fra Micro$oft skulle den være en ret fed 733 Mhz PIII med DVD drev, usb, ethernet, og firewire. Den kan købes rigtigt billigt brugt. Det skulle for i øvrigt være muligt at spille på samtidig med at den kører Linux ! Jeg har ikke selv prøvet den, men kun læst om den ... men hvis jeg endag 'falder' over en billigt, vil jeg da helt klart prøve den !
Links:
http://www.shadowflux.com/xbox.html Et x-box cluster !!!
http://www.cc.gatech.edu/~ranma1/what_xbox_is.html
http://www.llamma.com/xbox/beowulf.htm