Re: [TEKNIK] GRUB Boot-Splash i uxga ?

On Fri, 11 Feb 2005 01:52:19 +0100, Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

On Fri, 11 Feb 2005 00:51:12 +0100, Michael Schmidt wrote:

Hej
Sidder og læser GRUBs HowTo om boot-splash. De har, venligt nok,
includeret en tabel over farve og opløsningsmulighedderne for vga=xxx
framebuffer indstillingen. -Men der er ikke nogen for 1600x1200... -Kan
man overhovedt lave et boot-splash i uxga?
(-kan jeg få den almindelige konsol til at køre den opløsning?)

Du kan ikke have højere opløsning end 1280x1024. Se alle modes her:
http://bulma.net/impresion.phtml?nIdNoticia=1812
Mange tak. Den er magen til den tabel grub-howto'en indeholder. -Øv
-Så vil jeg "nøjes" med 800x600 (4 pixels/pixel)
(man fristes til at se hvad der sker med vga=796|797|798)

Hvad med tekstconsollen? Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt mere end 80 tegn og 60 linjer (eller hvor meget det nu rent faktisk er - det er i hvert fald for lidt)

--

Med venlig hilsen
/Zmit/