Re: [TEKNIK] Filtrering af udgående post i KMail

On Friday 11 February 2005 18:39, Andreas Kleist Svendsen wrote:

> Du skal tage det lidt mere bogstaveligt.
>
> http://www.gnus.org

Cool. Tak.  :-)

Har lige skimmet sitet lidt. Så vidt jeg forstår, så er gnus bygget på Emacs.
Så bruger den vel også Emacs som maileditor? Jeg er ikke sikke rpå at jeg har
overskud til både at sætte mig ind i vi og i Emacs, og nu er jeg gået i gang
med vi. Faktisk tror jeg det vil være lettere at sætte en SMTP server op, det
har jeg alligevel haft planer om.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug