Opera underlig på Slackware 9.1

Opera har altid fungeret kanon på min tidigere RH7.3 installation, har aldrig mistet links når jeg har stoppet Opera, eller ved et (meget sjældent) crash.

Opera 7.54 på Slackware 9.1 opfører sig anderledes. Om det skyldes Slackware eller Opera... well, I dunno.
På et tidspunkt havde jeg 40-50 sider åbne i to winduer.
Mens jeg konfigurerede printer i CUPS webinterface, crashede Opera med seg fault.
Jeg fandt ud af at det sandsynligvis skyldtes en dårlig ram klods, men for første gang nogen sinde mistede jeg samtlige links.
Siden har jeg lagt mærke til at Opera er umådelig længe om at terminere, når jeg lukker den (som regel fra File menuen).
Ellers arbejde Opera både stabilt og hurtig.

Jeg har intet set til problemer med libs eller andet. Java er det til Slackware medfølgende JDK fra Sun.

--
Kind regards,
Mogens Valentin

World's largest hard drive released It's the size of the Pacific Ocean -- fun on theinquirer.net