Re: [TEKNIK] GRUB Boot-Splash i uxga ?

On Fri, 11 Feb 2005 21:13:27 +0100
Michael wrote:

> Kan GRUB-menu'en gøres grafisk?
> Hvis den kan er der _intet_ tilbage WinXP kan "blære" sig med.

Jeg tænkte nok, det var det, som det handlede om! Skægt, som
sådan nogle ting kan "flytte stemmer".

Jeg er næsten sikker på at jeg har set en beskrivelse af, hvordan
man får GRUB til at lave grafiske ting til login, det må kunne
opstøves.

Selv anser jeg dog Lilo for at være mere stabil, jeg bruger 22.5.9
som laver en lille rød menu, som man kan pile rundt på; men også
den kan vistnok gøre meget flottere, hvis man orker. Bare kom igang;-)