Mangler 'bip' i den indbyggede højttaler under FC3

Hej,

Jeg får ikke nogen 'bip' lyd i den indbyggede højttaler når jeg burde få et 'bip'.
(Der er ingen lydkort i maskinen!)

Normalt ved jeg godt man kan få pip af at maskinen står og bipper hele tiden, men jeg har konstateret, at det er mindst lige så irriterende ikke at kunne få den til at sige 'bip', når det er ønsket.

Er der nogen der har en ide om hvad der skal sættes op i FC3 før dette virker.
(Det virkede på mine maskiner under RH7.3, men altså konsekvent ikke under FC3.)

Med venlig hilsen
Egon Andersen