mplayer og position af subtitles

Nogle DVD film afspillet med mplayer har subtitles placeret under filmen, hvorved jeg ikke kan se dem, når jeg zoomer ind med mit 16-9 fjernsyn. Jeg har forsøgt at rode med -subpos og -subalign, men kan ikke få teksten op på filmen. Nogen råd ??

MVH Torben

--
"It's trivial to make fun of Microsoft products,
but it takes a real man to make them work,