Re: Findes et os pop3 system, der er let at administrere og som er sikkert?

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> writes:

> Du bestiller den bare (www.iso.org) og betaler hvad den koster. -Så er du
> rettelig ejer af en kopi og må bruge den som beskrevet i standardens tekst
> om anvendelse.

Når man er på SU kvalificerer det ikke til nemt. Og slet ikke fordi
man blot har gerådet sig ud i en eller anden tråd.

Jeg fandt på et tidspunkt dette unavngivne, list grove citat:

   Arguing with someone over the internet is like competing in the
   Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Kan ISO-standarderne ikke også bestilles hjem af bibliotekerne?

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>