mythtv program-liste opdatering

Jeg oplever tit at tv_grep_dk fejler, så jeg har lavet et skript,
som opdatere een kanal adgangen, og blever ved indtil program listen
er modtaget.
Desuden har jeg lavet et cron job som understøtter at min modem-forbindelse
ikke altid er tilsluttet.
Jeg har en kabelbox så jeg har ca. 35 kanaler der skal opdateres.
Hvis der er nogen som oplever noget ligende er de velkommen til at
se om skriptet her
http://www.studt.dk/myth/mythfill.tar

Mvh Hans Christian Studt
Private +45 48 79 79 89