Re: [TEKNIK] End og Home taster?

Preben Bohn <sslug@sslug> writes:

> Den sidste have jeg prøvet, og den virkede desværre ikke... :-( Den
> første virker ej heller...
>
> Med venlig hilsen Preben

Jeg har kørt med disse definitioner i flere versioner af emacs:

(global-set-key [end]  'end-of-line)
(global-set-key [home]  'beginning-of-line)
(global-set-key [C-end]  'end-of-buffer)
(global-set-key [C-home]  'beginning-of-buffer)

Det skal virke, men elisp-syntaxen kan måske snyde. Det her må ikke
stå inden i en anden blok (parentes). Sæt det øverst eller nederst
hvis du er i tvivl.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk