brænding med cdrecord på flere brændere på samme bus

Hej Folkens..

Jeg har opgraderet min distribution, og er nu rendt ind i et problem..

Førhen kunne jeg brænde med cdrecord til flere enheder på samme bus (SCSI)

Det kan jeg ikke mere, nu skriver den at device er optaget, hvis jeg prøver at sætte mere end 1stk igang..

Nogen der har nogen foreslag til det?

Jeg har Mandrake 10.1 Official og cdrecord 2.10 kørende..

Mvh:
Kim Monberg