Re: [TEKNIK] Automatisk opdatering af flere maskiner, uden at skulle downloade for hver maskine.

Preben Bille Brahe wrote:
[snip]

Virker perfekt - jeg henter updates fra mit yndlingsmirror (pt heanet.ie) med rsync, og kører så med en "lokal" yum.conf :

Jeg har ikke tidligere anvendt rsync, men har nu forsøgt.
Jeg får lidt problemer med at jeg bliver spurgt om password - hmmm, der er vist et eller andet galt ;-)
Kan du evt. vise hvordan din rsync linie præcist ser ud?
Der er jo et hav af options mv.
(Jeg kan nok abstrahere fra din destination, men resten må jeg kunne gøre eksakt ligesåden.)

Med venlig hilsen
Egon Andersen