Re: [TEKNIK] End og Home taster?

Preben Mikael Bohn wrote:

Det her må simpelthen være et OSS og jeg er sikker på at jeg har gjort det før, men jeg kan ikke umiddelbart finde svaret...

Jeg ville gerne have mine end og home tast til at virke under bash og emacs som end-of-line og start-of-line. Jeg kører en hovedløs Knoppix 3.6 over ssh (putty).

[klip]
Jeg har lige testet, at mine home og end virker ikke via putty, men de virker godt hvis jeg logger direkte ind på linux-boksen eller hvis jeg ssh'er fra en Linux-boks til en Linux-boks. Så problemet er nok ikke noget i .emacs men i putty...
Jeg har prøvet at rette putty's keyboard home og end fra "standard" til "rxvt", men det gav ikke noget.

Så mailen her var vist mere en diagnostisering end en løsning...

/Lars