Brother HL-2030

Hejsa.

Jeg har kig på subj. Det er en billig laserprinter (900) og som ikke fylder
alverden. Den vil tilfredstille mit relativt begrænsede behov for
udskrivning hjemme.

Problem: Det er en GDI-printer. MEN Brother reklamerer med linux-drivere til
den: http://solutions.brother.com/linux/

Der er ikke CUPS-drivere til printeren, men der findes "LPR"-drivere.
Jeg har altid kørt RedHat og siden Fedora FC3, der nu benytter CUPS.
Mon det betyder at jeg kan få printeren til at virke, hvis jeg dropper CUPS
og installere lprng (som fandtes på de gamle RedHat-installationer i stedet
for?

Kan CUPS evt. narres til at bruge LPR-drivere?

Hvis I kender andre printere i samme klasse er i velkomne til anbefale dem.
--
Thomas Dahl Pedersen