smadret FAT tabel på flash-kort - nogen hints

Jeg er lige kommet hjem fra San Diego med et Compact Flash
kort som er "corrupt" - der er et katalog som mangler, og
det indeholdt 40 JPG-billeder. Det er jeg ret ked af.
Jeg har prøvet med diverse undelete programmer til Windows
(Det er et FAT-filsystem, så det var oplagt at starte der),
men det er bare ikke godt nok.

Jeg lurede på om det måske er muligt at rå-skanne en disk
efter JPG-filhoveder på Linux udenom FAT-filsystemet som nok er i
smadder. Hvis det er muligt at genskabe filerne så vil jeg gerne give
en solid stribe humle til de/det hint som kan hjælpe mig igennem
(hvis det er muligt).

P.S. Jeg startede først med at køre
dd < /dev/sda > BACKUP
... og det var ikke på Windows :) Så jeg har rå-materialet.

LinuxForum 2005 - vi bliver mange. Kommer du? http://www.linuxforum.dk