Re: [TEKNIK] TV kort Haphhauge eller andet

Jon Bendtsen wrote:
Den 16. feb 2005, kl. 20:01, skrev Martin Berg:

[snip]
Undskyld, hvis dette er blevet for OT - men jeg måtte lige have
luft for en tilbagevendende frustration, som nok er det område,
som har kostet mig flest timer og besvær i min Linux tid.

I din Linux tid? Bruger du da ikke Linux mere? INFIDELL ;-D

JonB

Så meget for et par gennemlæsninger før jeg trykkede på send.

Der skulle selvfølgelig have stået: ..."siden jeg blev inkarneret
Linux bruger".

Bedre ?

Martin Berg