Hvilke harddisk-mærker er "OK" i øjeblikket?

Hej,

To ud af tre diske i et RAID5 system er stået af for mig. Argh. Der var
tale om Maxtor DiamondMax Plus 9 PATA-diske købt ultimo 2004.

Nå, men jeg skal så ud og købe nogle nye (også PATA, altså ikke-SATA
IDE). Og så spekulerer jeg på, hvem der laver gode diske i øjeblikket.
Jeg husker, at man indtil for relativt nylig skulle gå uden om IBM (nu:
Hitachi), fordi de døde som fluer for folk. Er det stadig tilfældet? Der
var også engang hvor Western Digital var noget, man skulle sky som
pesten, men det er vist meget længe siden.

Lad mig spørge på en anden måde: Har nogen for nylig oplevet døde
diske? I så fald: Hvilke mærke(r)+model(ler) havde disken(e)?