SV: [TEKNIK] Hvilke harddisk-mærker er "OK" i øjeblikket?

Hej....

Døde diske.
Rygtet siger, dem jeg normalt taler med af andre konsulenter er at Maxtor
diske har tendenser til at stå af for tidligt.

Jeg bruger selv primært seagate diske, 40/80/120gb og flere af dem har kørt
og kører fortsat i døgndrift i mindre servere, ingen problemer.
Nogle af dem kører også i arbejdsstationer uden problemer.
Jeg har dog oplevet at de er stået af når der var spændingsfejl på
strømforsyningen(PSU)/IDE controller, men det har ikke noget og gøre med
disken, det kunne lige så godt ske med andre diske.

Men blot huske og det gælder alle diske at der skal være mulighed for
luftgennemstrømning, ikke noget med at sætte 3 diske helt tæt sammen i en
massiv klods, det dør de af.

--
Venlig hilsen / Kind Regards
Nicolay Høy