Re: [TEKNIK] Hvilke harddisk-mærker er "OK" i øjeblikket?

Den Fri, 18 Feb 2005 12:48:37 +0100. skrev Troels Arvin:

> Nå, men jeg skal så ud og købe nogle nye (også PATA, altså ikke-SATA
> IDE). Og så spekulerer jeg på, hvem der laver gode diske i øjeblikket.

Kun rygter, men jeg har hørt fra flere sider er der de seneste måneder
har været store problemer med Maxtor diske, og at Hitachi diske skulle
være OK. Dvs størrelsesordenen 160-300 GB diske.

Der var også en idé om at købe forskellige mærker fra forskellige
leverandører/butikker, da der kan være tendens til at diske går i
serier, fx ved indkøb til raid.

hilsen
keld