Re: [TEKNIK] Hvilken distro?

John Poulsen wrote:

Hejsa.

Jeg undskylder hvis det er den forkerte NG, men jeg kan ikke komme i tanke
om, hvor sprgsmlet s skulle vre.

Hvilken distro er den bedste og mest uptodate p.t. af dem der kan downloades
uden problemer. Dvs. SuSE og lign. er udelukket, dem skal man jo betale for.
Det skal nemlig vre en distro, der er mulig at installere.
Drivere til min Promise S150 SX4 skal helst ogs forefindes.

Tillgssprgsml: Mht. grafik, hvilken software (links tak ;) ) er bedst,
nr man som jeg gerne vil arbejde med RAW filer fra min Canon G3.

Mvh.

John Poulsen

Jeg bruger SuSE - så det vil jeg ikke blande mig i.

Mht. billedbehandling, findes der ét seriøst program - GIMP
Til RAW filer hedder det dcraw og et plug-in til gimp'en der hedder rawphoto

--
mvh Mogens Jæger