Suse pro. 9.2 webserve problem med vhostr

Hej!

Jeg var ude for at min gammel RedHat webserver have disk
smask, så jeg ikke kunne starte den igen.

Jeg var ved at lave en ny, da der også var nogen anter ting
galt med den gammel.

Det blev til en maskine med en amd64, med 512 mb ram, og 3
diske i den.
OS blev suse 9.2 pro. 64 bit
Maskine ip er 192.168.35.4 og www.ringtoften.dk
På den maskine er der også i home/nho/public_html en ande
hjemmeside www.lunabuna.dk
På en ande maskine, som har ip 192.168.35.7 er der
www.kviklink.dk og www.quickling.dk
Min webmail er på ip 192.168.35.4 webmail.ringtoften.dk.

I /etc/httpd2/chost.d/link.conf der står der dette her nede
for.
Som i kan se så har jeg prøvet en del ting.
Vis man skriver www.ringtoften.dk eller www.kviklink.dk
eller www.quicklink.dk og webmail.ringtoften.dk
Så får man www.lunabuna.dk og ikke ander.

Jeg har huske at slå de 3 proxy tiler til i systemmet.

Er der nogen der kan se hvad der er galt i denne opsetning.

MVH Jan Larsen
Jeg har arbejde på det i ca 2 dage.

#
# Use name-based virtual hosting.
#
NameVirtualHost *:80
#
# VirtualHost example:
# Almost any Apache directive may go into a VirtualHost
container.
# The first VirtualHost section is used for requests without
a known
# server name.
#
#<VirtualHost www.ringtoften.dk:80>
#    ServerAdmin sslug@sslug
#    DocumentRoot /srv/www/htdocs
#    ServerName www.ringtoften.dk
#    ServerAlias www.ringoften.dk
#    ErrorLog logs/error_log
#    CustomLog logs/access_log_ringtoften common
#</VirtualHost>

<VirtualHost *:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    ServerAlias www.lunabuna.dk
    DocumentRoot home/nho/public_html
    ServerName www.lunabuna.dk
#    ProxyRequests off
#    ProxyPass / http://www.ringtoften.dk/~nho/
#    ProxyPassReverse / www,ringtoften.dk/~nho/
#    ErrorLog logs/error_log_lunabuna
#    CustomLog logs/access_log_lunabuna common
</VirtualHost>

<VirtualHost *:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
#    DocumentRoot /www/docs/dummy-host.example.com
    ServerName webmail.ringtoften.dk
    ServerAlias webmail.ringtoften.dk
    ProxyRequests off
    ProxyPass / http://192.168.35.2/
    ProxyPassReverse / http://192.168.35.2/
#    ErrorLog logs/error_log_webmail
#    CustomLog logs/access_log_webmail common
</VirtualHost>

#<VirtualHost *:80>
#    ServerAdmin sslug@sslug
#    DocumentRoot /www/docs/dummy-host.example.com
#    ServerName webmail2.ringtoften.dk
#    ProxyPass / http://192.168.35.13/
#    ErrorLog logs/error_log_webmail2
#    CustomLog logs/access_log_webmail2 common
#</VirtualHost>

#<VirtualHost *:80>
#    ServerAdmin sslug@sslug
#    # DocumentRoot /home/nho/hjemmeside
#    ServerName lunabuna.dk
[...]

    ServerName www.kviklink.dk
    ServerAlias www.kviklink.dk
    ProxyRequests off
    ProxyPass / http://192.168.35.7/
    ProxyPassReverse / http://192.168.35.7/
#    ErrorLog logs/error_log
#    CustomLog logs/access_log_kviklink common

    ServerName www.quicklink.dk
    ServerAlias www.quicklink.dk