Re: [TEKNIK] TVout med Intel 852GM onboard!

On Sun, 20 Feb 2005 15:57:53 +0100, T. Ryborg wrote:

> Jeg forbinder det ligeledes til min s-video udgang. Har du slet ikke
> lavet ændringer i din XF86Config-4? Må jeg se din configfil? Hvordan
> skifter du så imellem tv og lcd?
Min configfil er den, der blev lavet af dpkg-reconfigure xserver-xfree86.
Jeg skifter ikke mellem tv og lcd. Du tilslutter blot s-video stikket i
netkortet/computeren, og billedet fremvises på skærmen. Jeg har testet
med en videokanon på mit arbejde.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen