SV: SV: [TEKNIK] Big Brother

Mærkeligt...

Når jeg laver en echo $BBWEB svres der med en blank linie. Ligeledes for echo $BBWEBHOST...

Endnu et klip fra det kørende bb-defserver.sh

---------------------

# PATH TO WEB SERVER DISPLAY$
# INSERT THE PATH TO YOUR BBDISPLAY WEB SERVER$
# THIS IS USED ONLY IF YOU USE HTMLized STATUS LOGS$
# BBWEB AND BBWEBHOST SHOULDN'T END WITH A "/"$
#$
BBWEB=""$
BBWEBHOST="xxx.xxx.xxx.xxx"$
export BBWEB BBWEBHOST$
$
# BBWEB SHOULDN'T BE JUST "/", BECAUSE A LOT OF USE IN THE$
# ${BBWEB}/... THAT WOULD EVALUATE TO //... WHICH CAN THROW OFF SOME WEB SERVERS$
# BBWEB SHOULD START WITH A "/"$
if [ "$BBWEB" != "" ]$
then$
^Icase "$BBWEB" in$
^I^I"/" )$
^I^I^IBBWEB=""$
^I^I^I;;$
^I^I/* )$
^I^I^I;;$
^I^I* )$
^I^I^IBBWEB="/${BBWEB}"^I# MAKE SURE THERE'S A LEADING SLASH$
^I^I^I;;$
^Iesac$
fi$
$

Efter min mening skulle en "echo $BBWEBHOST" da svare med indholdet af varablen efter export - eller fejler jeg helt???

Med venlig hilsen

Jan Telling